maanantai 7. huhtikuuta 2014

Inhokkiväriä kynsillä

Kuten haasteessakin mainitsin, ei valkoinen ole mun juttu ollenkaan. Silti kun Gina Tricotin valkoisen lakan hypetys alkoi, sorruin minäkin sen hankkimaan. Tai itseasiassa vaatimattomat 3 pulloa, joista yksi on kyllä lähtenyt jo eteenpäin. Loput kaksi saavat jäädä ainakin toistaiseksi.

Olen lakannut tällä kerran ennenkin, mutta nyt selatessani totesin etteivät ne kynnet päässeet ikinä blogiin asti. Kuitenkin tämä ensikokemus ei ollut mikään tajunnanräjäyttävä, lakka vaati kolme kerrosta ja lakkauskin oli sudin ansiosta aika kamalaa. Moni onkin vaihtanut tähän Essien leveän sudin ja kehunut kovasti, harmi vaan ettei mulla ole yhtään ylimääräistä sutia tai lakkaa josta sellaisen raaskisin uhrata.
Tällä kertaa kuitenkin lakka peitti 2 kerroksella eikä kaljuuntunut niinkuin edellisellä kerralla. Tiedä sitten mitä tässä välissä on tapahtunut, mutta nyt tällä lakkailu oli jopa ihan mukavaa.



Livenä nuo päivänkakkara-siirtokuvat erottui hyvin, kuvassa terälehdet hukkuu valkoiseen pohjaan. Ei yhtään mun tyyliset kynnet mutta kyllä näillä kaksi päivää mentiin. Noi helmenpuolikkaat on kivoja, pitäisikin useammin tarttua niihin taas. :) Siirtokuvallisista kynsistä tuli vähän blaah, mutta esimerkiksi toi pikkurilli miellytti mua kovasti. Ehkä vastaaavaa voisi tunkea johonkin skittletteen joskus.

Kynsinauhat otti vähän osumaa (etenkin peukalossa) töissä, ja oonkin nyt viettänyt kotiajat kädet visusti käsirasvoissa lilluen. Nyt ne näyttää onneksi jo paljon paremmilta. Toivottavasti silmänne eivät sulaneet kuvista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti